07 marts 2013

Mig i en nøddeskal!

Den gode nyhed eller den dårlige nyhed? Tjaah - jeg plejer at tage den dårlige først, for... you know, så er det overstået! Men... hvorfor ikke prøve noget nyt?

The good news: 
Jeg gik amok med min fars spejlrefleks sidste tirsdag, og tog nogle billeder af... ja, jeg ved faktisk ikke hvad det er for en plante, men måske i kan gætte det, når i ser den?

The bad news:
Jeg glemte selvfølgelig at lægge billederne over på et USB-stik, så jeg kan desværre ikke vise jer dem - endnu! 
Men så kan i gå og glæde jer over, at i har noget at glæde jer til! 

Jeg går her og nyder foråret i selskab med min skrivemaskine, guitar, et-hjulede cykel og origami. Hvad laver i?


Ja- det er blomster!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg sætter pris på hver eneste af dem!