13 marts 2013

What to do with life?

Mit liv føles meningsløst:
Jeg har ikke lyst til at gå i skole, jeg har ikke lyst til at stå op kl. 7, jeg har bestemt ikke lyst til først at få fri kl. 14, og jeg har ikke lyst til at gå i seng om aftenen og starte en ny dag i morgen!

Jeg har lyst til at stå op kl. 9, og gå en lang tur - væk fra det hele. Jeg har lyst til at gribe min guitar, og cykle ud i ingenmandsland - hvor ingen kan høre mig, jeg har lyst til at spise lige hvad jeg har lyst til, jeg har lyst til at gå ud og købe det bedste spejlrefleks jeg kan finde og knipse løs, jeg har lyst til at købe den husbåd, jeg altid har drømt om, jeg har lyst til at tage på efterskole med det samme, og jeg har lyst til at leve mit liv fuldt ud!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg sætter pris på hver eneste af dem!