22 februar 2013

Foråret er på vej! ☼

Har hørt en lille fugl synge om, at det bliver varmere her de næste par dage - jubiiih! Jeg går og håber på, at jeg endelig kan finde mine nye forårs-sko frem!

I morgen skal jeg ud at bowle med to veninder. Jeg er ikke ligefrem mester i bowling + de dårlige håndled, så det skal nok blive rigtig sjovt! Anyway - jeg tror det bliver super hyggeligt!

Søs har snart fødselsdag! 16 lange år. Min fødselsdagsgave er snart på plads, men kan ikke afsløre hvad det er, hvis hun nu skulle kigge forbi bloggen her!

Jeg håber i har / har haft en skøn vinterferie!

2 kommentarer:

  1. Er det den 5. marts hun fylder 16? <3
    Din blog er simpelthen så rar at læse, Carla!
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg virkelig glad for at høre! ♡
      Ja, det er lige præcis d. 5. ;)
      Knus

      Slet

Jeg sætter pris på hver eneste af dem!