23 februar 2013

Ny stil?

I anledning af min ikke-konfirmation (eller hvad vi nu skal kalde det) var jeg i dag inde og kigge på tøj til min "sommerfest" (nej ikke en nonfirmation). Her faldt jeg over denne her hjemmeside - loveitsomuch.com! Ved hjælp af et søgeord fandt jeg min stil... som aldrig rigtig har eksisteret! Bohemian -  headwears - feather. Jeg kan vidst godt afsløre, at jeg er i gang med at købe mig fattig.
Gennem loveitsomuch.com fandt jeg også Etsy.com, hvor jeg blandt andet opdagede nedenstående barfodede sandaler. Ja, du læste rigtigt! Men de er så smukke, at jeg slet ikke kan stå for dem. Er bange for, at de kan blive et hurtigt køb i morgen!



Har forsøgt at lave en kopi. Resultat? Rimelig sølle i forhold til originalen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg sætter pris på hver eneste af dem!