24 februar 2013

Vinter, FORÅR, sommer, efterår.

Da jeg i morges kiggede ud af mit vindue, blev jeg mødt af den den reneste sne. Og hvis det ikke var fordi jeg er desperat efter noget forår, ville jeg have jublet og hoppet rundt i mit værelse.
Det er sidste dag i ferien. På den ene side glæder jeg mig til at starte skolerutinen igen. På den anden side... jeg vil ikke kunne høre musik til kl. 2 om natten, eller kunne ligge under min trygge dyne til kl. 10. Nej, nu hedder det op kl. 7 og i seng kl. 22. Hvad er det for en verden, vi lever i?

Jeg ser frem til forår... forår - hvor alting spirer lystigt omkring mig, hvor folk går ture hånd i hånd, hvor kærligheden får et pust i den rigtige retning, hvor duften af store som små, pangfarvede som pastelfarvede blomster fylder hvert et lokale, hvor jeg vil knipse billeder af hvert eneste tænkelige motiv, hvor vejret er utilregneligt, hvor jeg vil nyde hver eneste forårsdag med sol, regn og hvad andre overraskelser der ellers skulle komme... hvor jeg kan se frem til sommer!













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg sætter pris på hver eneste af dem!